Klasičen plinski sistem (motorji z uplinjačem)

LPG v tekočem stanju, s pomočjo multiventila preko cevi preide do prostorja, kjer se nahaja motor. LPG potuje skozi solenoidni ventil, kateri plinu dovoli da lahko teče skozi, le v primeru ko motor deluje. Mešanica zrak/plin je zmeraj v pravilnem razmerju, katerega nadzira ECU (računalnik plinskega sistema) podatke pa pridobiva preko lambda sonde. ECU nenehno spreminja količino pretoka plina v motor, s tem pa se zagotavlja optimalno mešanje goriva z zrakom, kar zagotavlja mirnejšo vožnjo, optimizirano porabo ter čistejše izpuste. ECU prav tako omogoča, da motor ob zagonu zmeraj deluje na bencin, ob določenih pogojih a preklopi na plin. Stikalo katero pa je nameščeno v kabini avtomobila, pa uporabniku veš čas omogoča spremembo izbranega goriva. Ti sistemi so primerni za vozila do leta izdelave 1995 in jih žal ne vgrajujemo.

Rezervacije!
Cena plina
že od 0,55€!
Eko center
+plusCard
Na strani uporabljamo piškotke, ki ne hranijo osebnih podatkov. Z nadaljevanjem obiska strani soglašaš z njihovo uporabo.