AVTOSERVISNE STORITVE

V naših servisnih delavnicah vam po konkurenčnih cenah ponujamo vse vrste servisnih storitev, kot so: 

  • zamenjava olja in filtrov
  • popravilo in zamenjava zavor
  • popravilo splošnih okvar na motorju
  • avtodiagnostika
  • ...

VGRADNJA AVTOPLINA

V današnjih časih, ko recesija ni samo pojem, pač pa dejstvo, smo primorani razmišljati o zmanjševanju stroškov na vsakem koraku. Velik korak v zmanjševanju stroškov je prav zmanjšanje stroškov na gorivu. Ker alternative kot so hibridna vozila in električna vozila še zdaleč niso cenovno dostopna vsakomur, ali pa ne zadovoljujejo njegovih potreb (zlasti domet električnih vozil), je v današnjih časih cenovno najugodnejša, ekonomična in ob enem okolju prijazna rešitev predelava avtomobila s bencinskim motorjem na plinski pogon. Investicija za predelavo vozila se dejansko odplačuje sama iz prihrankov saj vozite tudi do 50% ceneje (v primerjavi s bencinskim pogonom) in se pri povprečni vožnji (15.000-20.000 km/letno) povrne tudi v manj kot enem letu. Prihranek si lahko izračunate tudi sami.

Alternativni pogonski viri za avtomobile so v želji po ekološkem ohranjanju našega planeta vse bolj iskana in cenjena rešitev.  Med  t. i. okolju prijazno pogonsko tehnologijo se uvršča tudi vgrajeni plinski sistemi v avtomobile, v splošnem žargonu tudi bolje poznan kot »avtoplin«.  Avtoplin je alternativno gorivo, ki je po opravljenih statistikah trenutno najbolj ekonomično, obenem pa tudi zelo ekološko. Pri  izgorevanju utekočinjenega naftnega plina (UNP) nastaja  manj  emisij,  kot  na primer pri  izgorevanju  bencinskega  in dizelskega  goriva.  »Avtoplin« se je uveljavil, kot najpomembnejša in najbolj razširjena alternativa klasičnim gorivom, trenutno ga tako uporablja že več 10 milijonov avtomobilov po vsem svetu. Tudi v Sloveniji je »avtoplin« deležen, zaradi strmega naraščanja cene dizelskega in bencinskega goriva, vse večjega zanimanja. Tako ga lahko že danes polnimo na več kot 85 črpalkah po vsej Sloveniji, to število pa se še povečuje. Tudi drugje po Evropi je »avtoplin« precej razširjen, tako je aktualen podatek, da je v Evropi možno »avtoplin« točiti na več kot 8000 črpalkah, od tega jih je kar 2000 v sosednji Italiji.

Žal je še zmeraj veliko ljudi mišljenja, da s predelavo bencinskega motorja na plinski pogon le temu škodujemo, čeprav so razne raziskave in praktični preizkusi dokazali ravno nasprotno. Pri predelavi bencinskega motorja na plinski pogon, ne le da zmanjšamo stroške goriva tudi do 50%, ter hkrati prispevamo svoj delež k varovanju okolja z bistveno manjšimi izpusti CO2, dokazano pa pri tem obenem poskrbimo za kar do 35% daljšo življenjsko dobo motorja, tišje in mirnejše delovanje,…

  • Inštalacije za utekočinjen naftni plin morajo biti izdelane za tlak najmanj 3,0 MPa. Stiki inštalacije morajo biti na mestih, ki so lahko dostopni za nadzor uhajanja.
  • Izvedbo namestitve inštalacije lahko izvede oseba, ki je pridobila potrdilo o usposobljenosti za predelavo vozila na plinski pogon. Naprave morajo biti zaščitene pred korozijo.
  • Montaža delov in opreme, ki je izpostavljena mehanskim poškodbam mora biti izvedena tako, da so ti ustrezno varovani. Vgrajeni deli morajo biti na mestih, da jih je mogoče redno testirati.
  • Namestitev inštalacije ne sme bistveno ovirati dostopa do motorja in drugih sklopov vozila.
  • Elementi inštalacije skozi katero teče plin se ne smejo brez popolne zaščite namestiti v prostor za prevoz potnikov. Električni sistem, ki je del naprave mora biti zaščiten pred preobremenitvami. Priključen mora biti na vsaj eno dostopno varovalko.
  • Tanki (rezervoarji) morajo biti nameščeni tako, da so maksimalno zaščiteni, kar pomeni, da so vgrajeni fiksno, kar se da  umaknjeni izven deformacijskih con vozila in območja nakladanja tovora. Zaščiteni morajo biti pred morebitnimi poškodbami s tovorom.
  • Pritrjevanje rezervoarjev mora biti izvedeno na način, da vzdrži sile pospeškov, izražene v »gravitacijski pospešek – »”g”«:
    • Za avtomobile in tovornjake skupne dovoljene teže 3,5t v vzdolžni smeri spredaj 20g, v prečni smeri 8g;
    • Za avtobuse skupne dovoljene teže 5t, v vzdolžni smeri spredaj – 6,6g, v prečni smeri 5 g;
  • Hkrati morajo biti rezervoarji nameščeni tako, da brez težav preverimo stanje goriva in preverimo identifikacijske oznake in homologacijo. Polnjenje goriva oz. ventil za polnjenje rezervoarjev morajo biti nameščeni tako, da je polnjenje mogoče iz zunanje strani vozila.
  • LPG rezervoar toroidne (nameščen v prostor rezervnega kolesa) ali cilindrične (nameščen v prtljažni prostor) oblike z več funkcijskim ventilom
  • Polnilno mesto (načeloma se vgradi pod vratca obstoječega polnilnega mesta)
  • Dovodne plinske cevi
  • Injektorje
  • Filter tekoče faze in filter plinaste faze
  • Krmilno enoto – računalnik za nadzor delovanja vbrizga
  • Nadzorno stikalo (nameščen na armaturno ploščo), za nadzor stanja goriva ročni preklop med gorivi (preklop je sicer avtomatski, ročni preklop se uporablja le v primeru težav pri delovanju »avtoplinskega« sistema)
  • LPG rezervoar toroidne (nameščen v prostor rezervnega kolesa) ali cilindrične (nameščen v prtljažni prostor) oblike z več funkcijskim ventilom
  • Polnilno mesto (načeloma se vgradi pod vratca obstoječega polnilnega mesta)
  • Dovodne plinske cevi
  • Injektorje
  • Filter tekoče faze in filter plinaste faze
  • Krmilno enoto – računalnik za nadzor delovanja vbrizga
  • Nadzorno stikalo (nameščen na armaturno ploščo), za nadzor stanja goriva ročni preklop med gorivi (preklop je sicer avtomatski, ročni preklop se uporablja le v primeru težav pri delovanju »avtoplinskega« sistema)

Sistemi z večtočkovnimi sekvenčnimi injektorji predstavljajo novejšo različico »avtoplinskih« sistemov. Princip delovanja, katerega uporablja LPG računalnik za brizganje plina skozi injektorje temelji na pridobivanju podatkov bencinskega vbrizga, katerega LPG računalnik pridobiva od obstoječega avtomobilskega računalnika. Omenjeni sistemi se uporabljajo za novejše tipe vozil in uporabljajo napredno tehnologijo mazanja/hlajenja ventilov VSR (Valve Seat Recession). Zaradi omenjene tehnologije ti sistemi ne potrebujejo dodatnega sistema mazanja in maziva, nakup katerega le zmanjšuje prihranke.

Plinski rezervoar za gorivo je namenjen shranjevanju plinastega goriva. Izdelan je iz visoko kakovostne jeklene pločevine, visoko odporne na mehanske in kemične poškodbe, minimalne debeline 3mm (debelina kovinskih sten rezervoarja za bencin je običajno 0,75 mm). Vsak rezervoar za utekočinjen naftni plin je predmet zahtevnih preiskav vzdržljivosti in je opremljen s potrdilom (homologacijo), ki velja 10 let. Rezervoar je standardno opremljen z »ovratnikom« (prirobnico), ki je namenjen pritrditvi več-funkcijskega ventila ali več-funkcijskega ventila z ohišjem. Rezervoarji so v najvišjem kakovostnem razredu. Pri preizkusih morajo zdržati predvideni tlak 3000kPa in stalni, delovni tlak 2000kPa. Montiramo samo atestirane in homologirane (UN ECE 67R-0) rezervoarje izdelane po ISO 9001:2000. Danes se vsi proizvedeni rezervoarji, pred prodajo – v skladu z določbami – testirajo na 45 barov pritiska. Vsak rezervoar posebej opravi test. V primeru da testa ne prenese oziroma pride do puščanja se omenjen rezervoar umakne iz prodaje, čeprav pritisk LPG-ja ni tako visok, saj znaša le nekaj barov. Tako lahko rečemo, da se trenutno uporabljajo za rezervoarje za utekočinjeni naftni plin kriteriji, ki daleč presegajo varnostne standarde vseh ostalih elementov vozila.

Najbolj priljubljeni in najcenejši so valjasti rezervoarji. To je razumljivo, ker imajo po navadi tudi največjo prostornino. Lahko se pojavijo v različnih kombinacijah oblik in prostornin, tudi glede na to, ali imajo že vgrajen več-funkcijski ventil ali ne. Običajno se vgradijo v prtljažnik nad osjo kolesa, pravokotno ali vzporedno na smer vožnje vozila. Rezervoar se pritrdi na vozilo z uporabo posebej temu namenjene spone, ki omogoča stabilno pritrditev (običajno na dno prtljažnega prostora). Rezervoarji se zaradi varnostnih razlogov polnijo s plinom največ do 80% kapacite.

Pogosto se uporabljajo tudi toroidni, zunanji ali notranji rezervoarji. Te vrste rezervoarjev se običajno vgradijo v prostor za rezervno kolo. To običajno ohrani celoten tovorni prostor vozila za ceno rezervnega kolesa. Tega je potrebno nadomestiti z drugimi sredstvi za morebitna popravila predrte pnevmatike. Vozila, ki so serijsko opremljena s sredstvi za popravilo predrte pnevmatike imajo v prostoru za rezervno kolo dodaten predal za shranjevanje drobnarij ali pa so celo brez tega prostora. V tem primeru se lahko vgradijo valjasti rezervoarji, lahko tudi posebnih, ožjih oblik.

VULKANIZERSTVO

Za vašega jeklenega konjička menjava pnevmatik skozi vso leto. Možnost skladiščenja pnevmatik, nakup pnevmatik.

Če ste podjetje, ki bi želeli za več vaših vozil menjavo pnevmatik, možnost sodelovanja po pogodbi tudi za ostale storitve za vaše vozilo, kjer vam nudimo na količino dodatne popuste. Menjava pnevmatik od najmanjše dimenzije, pa vse do 21 col.

Za termin priporočamo predhodno rezervacijo na številki 040 45 46 47.

Za vaše vozilo nudimo še:

  • Centriranje
  • Injekcije
  • Tesnenje platišč
  • Krpanje zračnic

Menjava komplet

  • Kovinsko platišče – 30€
  • Alu platišče do 16″ – 35€
  • Alu platišče 17″,18″ in 19″- 40€
  • Alu platišče 20″ in 21″ – 50€

* vsebuje 4 x demontaža, 4 x montaža,  4 x centriranje, vijačenje

Posebne storitve se dodatno obračunajo po rednem ceniku (platišča s senzorji, »run-flat«, kombinirano vozilo, popravilo pnevmatike)

Demontaža-montaža pnevmatik /kos

  • Kovinsko platišče – 4,00 €/kos
  • Alu platišče do 16 ” – 6,00 €/kos
  • Alu platišče 17″,18″ in 19″ – 7,00 €/kos
  • Alu platišče 20″ in 21″ – 8,00 €/kos
  • Platišče s senzorji doplačilo/kos – 2,50 €/kos
  • Run flat doplačilo/kos – 2,50 €/kos
  • Kombi doplačilo/kos – 2,00 €/kos

Centriranje koles/kos (vključen material)/kos

  • Kovinsko platišče – 4,00 €/kos
  • Alu platišče do 16″ – 6,00 €/kos
  • Alu platišče 17″,18″ in 19″ – 7,00 €/kos
  • Alu platišče 20″ in 21″ – 8,00 €/kos

Popravilo pnevmatike/droben material / vijačenje:

  • Vijačenje – 2,00 € /kos
  • Injekcija z zunanje strani – 11,00 €/kos
  • Injekcija z notranje strani – 14,00 €/kos
  • Tesnenje obeh robov platišča z lepilom +čiščenje kor. – 7,00€ /kos
  • Krpanje zračnice – 8,00 €/kos
  • Ventil za jekleno platišče – 1,50 €/kos
  • Ventil za alu platišče – 2,50 €/kos

Cenik storitev velja od 01.09.2014 do spremembe cen!
Cene vključujejo 22% DDV!

Telefon

040 45 46 47

E-poštni naslov

rene@ekocenter.eu

Naslov

Tržaška cesta 39, 2000 Maribor

Facebook stran

@ekocentermaribor

Delovni čas

PON - PET: 08.00 - 17.00
SOB: 09.00 - 12.00
NED: zaprto

Zapri meni